^Do góry
  • 1 Witamy w naszej szkole
    Zapraszamy do Szkoły Podstawowej nr 50 imienia Królowej Jadwigi z oddziałami sportowymi oraz klasą 7 dwujęzyczną z rozszerzonym programem matematyki. Klasa prowadzona we współpracy z VIII LO im. Władysława IV. Nasza szkoła jest jedną z najstarszych na Pradze Północ, istnieje od 1925 r. Oprócz bogatej tradycji szkołę wyróżnia wysoki poziomem nauczania oraz sukcesy sportowe.
  • 2 Witamy w naszej szkole
    Zapraszamy do Szkoły Podstawowej nr 50 imienia Królowej Jadwigi z oddziałami sportowymi oraz klasą 7 dwujęzyczną z rozszerzonym programem matematyki. Klasa prowadzona we współpracy z VIII LO im. Władysława IV. Nasza szkoła jest jedną z najstarszych na Pradze Północ, istnieje od 1925 r. Oprócz bogatej tradycji szkołę wyróżnia wysoki poziomem nauczania oraz sukcesy sportowe.
  • 3 Stawiamy na sport
    Bezpośrednie sąsiedztwo obiektów takich jak basen i hala sportowa motywowały do podejmowania działań związanych ze sportem. Sukcesy w tej dziedzinie zaowocowały powstaniem gimnazjum sportowego i klas sportowych w szkole podstawowej. Wśród naszych absolwentów są m.in.wicemistrzowie Polski w koszykówce oraz medaliści i finaliści Mistrzostw Polski w pływaniu.Od wielu lat przy szkole prężnie działa klub UKS „Jagiellonka”.
  • 4 Edukacja od najmłodszych lat
    Obecnie w naszej szkole funkcjonują oddziały przedszkolne /klasa "0"/ oraz 13 oddziałów w klasach 1-3. Wsparcie edukacji wczesnoszkolnej zapewnia prężnie funkcjonująca świetlica. Naszym uczniom zapewniamy bardzo dobre warunki nauczania, bezpieczeństwo i wspaniałą atmosferę.
  • 5 ZAPRASZAMY !
    Wybierając naszą szkołę dokonujesz właściwego wyboru. Szczegółowe informacje można znaleźć na naszej witrynie internetowej lub otrzymać w sekretariacie. ************************************************** Tel. 22 619-17-54, e-mail: sekretariat@zsp50.waw.pl, ul. Jagiellonska 7, 03-721 Warszawa
baner

POWER - informacje o programie

Ponadnarodowa Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER 2014-2020)

współfinansowany z  Europejskiego Funduszu Społecznego

kwota: 64187,00 EURO tj. 276421,32 PLN

Cele projektu „Aby nauczać szkoła sama musi się uczyć”:

Cel będziemy realizować poprzez:

- Zmiana szkoły z instytucji działającej lokalnie na warszawskiej Pradze w szkołę, która potrafi zaistnieć międzynarodowo i anglojęzycznie oraz podzielić się z innymi szkołami zagranicznymi tym jak pięknie można łączyć tradycję z nowoczesnością,

 - Uatrakcyjnienie programów nauczania oraz wprowadzanie elementów dwujęzyczności,

- Umożliwienie kadrze dostępu do zagranicznych szkoleń, aby nadążała za rozwojem szybko zmieniającego się środowiska zawodowego i była w stanie sprostać wymogom rzeczywistości i być nauczycielem XXI wieku,

- Poznanie i stosowanie nowych metod i narzędzi w procesach dydaktycznych,

- Podniesienie jakości działań cząstkowych, co będzie skutkować podniesieniem jakości pracy całej placówki

Najważniejszym celem naszego projektu jest podniesienie jakości pracy naszej placówki. Pod tym szumnym hasłem kryje się wiele obszarów, które są nierozerwalnie ze sobą złączone. Jest w tym pewien paradoks, ale szkoła, która uczy sama również powinna się uczyć. Rzeczywistość, w której żyjemy zmienia się bardzo szybko i aby nadążyć za wyzwaniami, które nam stawia nieustannie musimy się uczyć i zmienić szkołę w instytucję uczącą się. Nie możemy się zatrzymać tylko na wiedzy, którą kiedyś zdobyliśmy.

Początkiem zmian będzie międzynarodowe kształcenie nauczycieli, którzy wyjadą do różnych miejsc w Europie i przywiozą nie tylko konkretne umiejętności ale też postawy, zapał, motywację oraz pomysły na nowe rozwiązania.

Nauczyciele biorący udział w mobilnościach to reprezentacja wszystkich grup naszej kadry: od anglistów poprzez nauczycieli przedmiotowych, edukacji wczesnoszkolnej aż po trenera sportowego.

Mobilności nauczycieli będą współgrały z aktywnościami na terenie szkoły. Projekt będzie dla uczniów przygodą, przez którą chcemy ich nauczyć postaw otwartości, zrozumienia różnorodności i szacunku do wielokulturowości.

Uczniowie będą brać udział w mini-projektach, warsztatach, konkursach i wszelkich innych działaniach, aby w ten sposób założenia teoretyczne projektu były wcielane w życie na terenie szkoły.

Realizacja projektu przez naszą szkołę przyniesie wielowymiarowe korzyści i efekty.

Wzbogacimy programy nauczania o elementy dwujęzyczności, a to podniesie atrakcyjność szkoły,  przez co szkoła zyska więcej uczniów. Powstaną nowe, innowacyjne programy nauczania.

Ogromne znaczenie i długofalowe zmiany przyniesie otwarcie się na współpracę z placówkami zagranicznymi. Pozwoli to na wdrażanie nowych standardów do pracy szkoły jako instytucji.

Ponadto poszerzymy wiedzę o różnorodnych systemach edukacji w Europie i będziemy w stanie czerpać z osiągnięć i doświadczeń szkół zagranicznych.

Rezultaty projektu i efekty naszego uczenia się będą przekazywane dalej. W różnorodne działania na terenie szkoły w naturalny sposób będą zaangażowani uczniowie i ich rodzice. Na konferencjach i warsztatach podzielimy się nabytą wiedzą ze środowiskiem edukacyjnym i sąsiedzkimi szkołami. Lokalna społeczność, w której życiu jesteśmy aktywnie obecni zostanie zaproszona na różnorodne pikniki i imprezy towarzyszące. Mieszkańcy Pragi przeczytają o efektach projektu i zmianach w naszej szkole w artykule pt.: „Aby nauczać szkoła sama musi się uczyć”, który planujemy w „Gazecie Praskiej”.