Administracja szkoły

Szkoła to nie tylko lekcje, uczniowie, kadra pedagogiczna i rodzice. To poważna, publiczna instytucja, którą trzeba odpowiednio zarządzać. Głównym menadżerem placówki jest dyrektor a pomagają mu zastępcy oraz tzw. zaplecze administracyjne. Powyżej w spisie treści dostępne są przyciski nawigacyjne poszczególnych pionów administracyjnych szkoły. Zapraszamy !


Dyrekcja Szkoły

dyrektor - mgr Bożena Ragus

wicedyrektor -  mgr
Barbara Rogacka
wicedyrektor -  mgr Anna Łyżwa
wicedyrektor - mgr Agnieszka Gałach



Sekretariat

 Godziny pracy sekretariatu:

poniedziałek - czwartek: 7.30 – 16.30
piątek : 7.30 – 16.00

Tel. 619-14-68   tel/fax 619-17-54
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres szkoły: 
ul. Jagiellońska 7, 03 - 721 Warszawa

Skład sekretariatu :

p. Dorota Osuch
p. Katarzyna Wrzosek


Kierownik gospodarczy:

p. Jacek Staniszewski

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny pracy kierownika:

poniedziałek – piątek: 7.30 – 15.30


Stołówka

Kierownik stołówki:

p. Maria Drygulska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 22 619-14-68 wew. 20 

Godziny pracy kierownika:

poniedziałek – piątek: 7.00 – 15.00

1. Stawka  żywieniowa od września  wynosi  5,50zł.

    Odpłatność  za wrzesień  wynosi  20 dni x 5,50zł = 110zł

2. Zapisujemy we wrześniu dziecko na obiady u kierownika żywienia na cały rok  szkolny.

 W przypadku rezygnacji z obiadów zgłaszamy również u kierownika  stołówki co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem następnego miesiąca.

3. Wpłaty za obiady należy dokonywać na konto:

Citi  Handlowy

81 1030 1508 0000 0005 5028 1066

  (z  podaniem  imienia i  nazwiska  dziecka oraz klasy)

Warunkiem otrzymania obiadu jest dostarczenie potwierdzenia wpłaty lub  przesłanie  na e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Odpisu za niewykorzystane  obiady można dokonać wyłącznie po uzgodnieniu z kierownikiem stołówki.

4. Dla rodziców opłacających obiady gotówką  przeznaczony  jest  ostatni tydzień miesiąca (konieczność płatności z góry). W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość indywidualnego ustalenia terminu płatności po wypełnieniu stosownego  oświadczenia i zaakceptowaniu przez Dyrektora. 

5. W przypadku  nieobecności dziecka na obiadach należy zgłosić pod  numer  telefonu: 22/ 619-14-68  wew. 20 do godz. 9.00 lub na e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. będzie odliczony w następnym  miesiącu. . Odpis

 6. Obiady wydawane są w godzinach  11.00 - 14.25 według ustalonego harmonogramu

Zapisy   i  opłaty od 02 września 2013r. w godzinach   7.00-15.00pokój  A 12 – parter


Wykaz dzwonków

 

45 minut

30 minut

0.

7:10

7:55

7:25

7:55

 1.

8:00

8:45

8:00

8:30

2.

8:50

9:35

8:35

9:05

3.

9:45

10:30

9:10

9:40

4.

10:40

11:25

9:45

10:15

5.

11:40

12:25

10:20

10:50

6.

12:40

13:25

10:55

11:25

7.

13:40

14:25

11:30

12:00

8.

14:35

15:20

12:05

12:35

9.

15:30

16:15

12:40

13:10

10.

16:20

17:05

13:15

13:45

11.

17:15

18:00

13:50

14:20